понедељак, 18. фебруар 2013.

Red jacket

Napokon jedan miran i slobodan dan. Ostalo mi je jos 2 dana da odmorim dok mi ne krenu predavanja. Za danasnji outfit sam se odlucila odmah. Ova kombinacija je igranje boja i detalja. Jedna od mojih omiljenih boja je bas ova parisko plava, fantasticno se uklopila uz crvenu jaknu :)

Finally one free and quiet day. J was left two more days to rest, until they start lectures. For today outfit, J decided immediately. This combination is a play of colors and details. One of my favorite color is this Parisian blue, and fantastic fit with this red jacket.







Favorite necklace :) <3

Нема коментара:

Постави коментар

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...