недеља, 24. мај 2015.

Apricot Dress


Sledeće nedelje je kraj maja, a Ja ne mogu da verujem kad pre. Današnja odevna kombinacija je i više nego elegantna, a ogrlica se tako savršeno uklopila uz ovu haljinu kajsija boje. Što se tiče klač torbice, ona je iz prolećne kolekcije Oriflame i skroz sam odlepila za ovom torbicom. Kupila sam još jednu za moju sestru.Želim svima uspešnu nedelju.


















                                                                  I wore-Dress-H&М
                                                                              Shoes-Bazar
                                                                              Bag-Oriflame (New collection for Spring)
                                                                              Sunglasses-Gift.
                                                       

4 коментара:

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...