понедељак, 27. јул 2015.

Diamond Life


Moj raspored je tako tesan, jer se bliži jedno veliko slavlje, a Ja ću to podeliti s vama. Specijalno o tome uradiću poseban post. Mnogo sam uzbuđena i srećna, a imam milion razloga da se tako osećam. Moja odevna kombinacija čista klasika. Takođe želim svima uspešnu radnu nedelju, vidimo se uskoro! Biće to jedno lepo iznenađenje!























                                                      I wore: Dress -Amisu
                                                                  Bag and Sunglasses - Oriflame

6 коментара:

  1. Fiju, fiju ;) Predivna! Sve si bolja i bolja! Super, drago mi je da si zadovoljna, čekamo da vidimo o čemu se radi :)

    ОдговориИзбриши
  2. Fenomenalno draga, sandale su bas zanimljive :-) :-*

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/07/boat-ride-blue-caves.html

    ОдговориИзбриши
  3. You look gorgeous in this dress !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    ОдговориИзбриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...