среда, 18. новембар 2015.

Maroon Hat

Dobro jutro dragi moji pratioci. Moram da vam kažem da obožavam da nosim šešire i nosim ih  odmalena Ovaj  bordo šešir iz Stradivarius sam nosila u Wannabe postu koji je bio jedan od najčitanijih postova. Bordo boja je idealna boja za jesen. Današnja kombinacija je malo boho, malo damski ali ne mogu bez elegancije šta ću kada volim. Ovaj post završavam s jednim citatom iz modnog časopisa Grazia:
"Neki zagrljaji te raduju, a neki guše. Zbog nekih poljubaca zatvaraš oči i otvaraš usne, zbog drugih suprotno. Nije do njih, do osobe je" 













                                                      I wore: Dress-H&M
                                                                  Hat-Stradivarius
                                                                  Jacket-Boutique Maja.

4 коментара:

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...