четвртак, 31. децембар 2015.

Welcome 2016


Dragi moji Srećna Nova Godina želim vam sve najbolje i najlepše od srca, pre svega puno zdravlja jer bez toga ništa, zatim puno ljubavi za lepši i dug život, uspeha na svim poljima i iskrene i dobre ljude. Uvek kada dođe kraj godine ja volim da napravim rekapitulaciju svega što sam postigla i ostvarila u 2015 godini. Svakako ova godina je bila značajna i prelomna za mene. Sada pravim novu listu ciljeva i težim ka tome da moje snove učinim realnim. Šta je život bez ljubavi, porodice, prijatelja i snova? Jako sam uzbuđena zbog novogodišnje noći zato što sam pravo malo dete koje se raduje kićenju jelke i Deda Mrazu.
PS Kao i uvek tradicija mog  bloga je da izdvojim slike koje su bile najpreglednije u 2015 godini i koje su obeležile moju modnu godinu! 




















2 коментара:

  1. Savršena svaka do jedne! Divno je videti ih sve na jednom mestu :)
    Srećna ti nova godina, draga! Znaš da ti želim samo najlepše u njoj :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga od srca. Znaš i sama da i ja tebi želim sve najbolje, što želim sebi, to želim i tebi!! Ljubim te!

      Избриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...