петак, 11. октобар 2013.

Happy Birthday My Blog




 SREĆAN RODJENDAN MOM BLOGU. Tačno pre godinu dana sam otvorila moj blog i život mi se 
promenio zbog toga. Hvala mojim dragim pratiocima na podršci, komentarima i pregledima koji mi doprinosite. Preko 100 postova, preko 400 pratioca, i preko 12 000 pregleda. Mnogo sam srećna zbog toga i beskrajno vam hvala za svaku napisanu lepu reč na mom blogu i mnogobrojnim komentarima. Volim vas i ljubimm puno. Uživajte u rodjendanskim slikama mog divnog bloga. PS Hvalaaa mojoj Smokvici za ove fotografije.


























17 коментара:

  1. Sretan blogorođendan <3

    Da bude još punoo postova,pregleda,komentara i pratitelja <3
    Slike su odlične,najbolje su 1. 2. i zadnja :*

    magyscreation.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa draga Megi, i ja tebi zelim puno uspeha, pratioca, i lepih komentara na tvom blogu. <3 :***

      Избриши
  2. Thank a lot dear for comment on my blog. J follow you on bloglovin! :) :*

    ОдговориИзбриши
  3. Jao, pa čestitam! :) Bravo! Godinu dana nije malo i želim ti da nastaviš u tvom stilu, da imaš još više pratilaca i pregleda i mnogo mnogo uspeha, i pre svega da i dalje vodiš blog od srca :) Slike su toliko lepe, pozitivne, vesele, nemam reči! Izgledaš prelepo, nasmejano a baloni i opalo lišće u pozadini su pun pogodak! :)
    Videla sam tvoj komentar, pa ti odogovaram i ovde za svaki slučaj, biće mi mnoooogooo drago da se upoznamo, ali ja sam opet u Španiji i vratiću se u Bg verovatno u januaru, tako da dogovorile smo se ;)
    Ljubim te! :**

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa puno divna moja blogerko, takodje i ja tebi zelim mngooo uspeha i na tvom uspesnom blogu, i u svakom segmentu tvog zivota. Mnogo mi je drago sto cemo se napokon upoznati, tako da se dogovaramo za taj susret, kad budes dolazila u Bg. Ljubim te puno, i hvala ti za svaku napisanu lepu rec,podrsku i sto si uvek tu!!! <3 :****

      Избриши
  4. Rock princess ;)
    Produzi u istom stilu, volim tvoje postove, predivna si :)

    ОдговориИзбриши
  5. Draga, cestitam :) Da bude jos puno postova i da se druzimo ovako lepo :) Slike su divne, prenela si tu pozitivnu energiju i na mene :) Ljubim te :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse, draga Tico. Naravno, mozemo samo jos lepse i bolje da se druzimo :) Mnogo mi je drago sto sam prenela moju pozitivnu energiju i na Tebe, ljubim i ja Tebe. Takodje puno uspeha na tvom jako dobrom blogu! :***

      Избриши
  6. Draga Katarina, prava si rock princeza! Mnogo mi se svidja ovaj outfit, kao i tvoj blog, i zelim ti jos puno blogo rodjendana! :****

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa Anci na lepim komentarima, takodje to zelim i tvom blogu da bude jos uspesniji i popularniji! :)))) :****

      Избриши
  7. Preslatka ideja i super outfit :D baš mi se sviđa.. I daaa sretan blogorođendan ;) :)

    Nadam se da ćeš pratiti moj bog, naravno uzvraćam :D

    http://milasindinka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...