четвртак, 3. октобар 2013.

Wedding Day and Hello October

Zdravo dragi moji pratioci, i srecan vam pocetak novog meseca. U poslednje vreme imam brdo obaveza, a moj raspored je prebukiran. Evo mog slobodnog vreme na blogu. Obozavam da radim na mom blogu. Kao sto sam vam obecala evo slike sa svadbe, ali nisu bas najbolje, jer me je zezalo svetlo zbog haljine. Prelepo sam se provela na svadbi mog brata. Svaki trenutak pamtim, a posebno njega sa krunom na glavi. PS ZIVELA LJUBAV! :)

My brother and the groom!

J am happy girl ;) <3

In the car :)













14 коментара:

  1. Divna si, haljina je preslatka, svidja mi se i model i boja.

    ОдговориИзбриши
  2. Super je haljina i odlicno ti stoji :) Druga slika prelepa! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Bila si prelepa, a ja sam posebno odusevljena haljinom koja je predivna i jako lepo ti stoji! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Joj, bila si preslatka.

    Cipele su jako lepe, kao što smo navikli kada si ti u pitanju. Drago mi je da si se lepo provela, što je bilo i za očekivati, jer je to jako divna i bitna stvar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa ti puno na divnom komplimentu! ;) Jeste, to je veoma vazan dan! ;) :****

      Избриши
  5. Hello sweety! This is such a amazing post to observe! Utterly like it! Are we following yet? Let me know, I always follow back! (: New post on my blog! Stop by me soon! xx

    With love ❤.
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks a lot for lovely comment on my blog. Yes of course we follow each other! :) :) <3

      Избриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...