четвртак, 19. фебруар 2015.

Campaign Rosal LipBalm

Dugo sam čekala ove slike i juče su mi stigle. Tako sam se obradovala. Ovo je kampanja za Rosal LipBalm, a moje omiljeno labelo je morning rose u nežnoj pastelnoj boji. Opredelila sam se skroz za poslovnu eleganciju, jer to sam Ja, nešto što opisuje mene i moj stil. U čemu se osećam autentično i lepo. Takodje Ja ne mogu nikako bez labela da zamislim moj dan. Koje je vaše omiljeno labelo? 
PS Možete pročitati više o mom novom postu na Wannabe Magazine OVDE





                                   I wore: Blazer-Wannabe Collection,
                                               T-shirt-Wannabe Collection,
                                               Bag-H&M,
                                               Leathers-H&M.     

12 коментара:

  1. U pravu si, ovo si skroz ti :) A kako ti dobro stoji ta nezna boja na usnama :) :***

    ОдговориИзбриши
  2. Totally black leather with this pink shirt is a really good choice!!! Have a nice day Katarina, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ОдговориИзбриши
  3. Bas si mi ozbiljna u ovom postu :-)
    Sako je fenomenalan ! <3

    NOVI POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/02/supreme.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eee da znaš da jesam, što nije tipično za mene! Ljubim te ime moje!

      Избриши
  4. Kako sam ja tek sada naletela na tvoj blog? Pa oduševljena sam i neobaveštena (da se primeiti)! Pa moraću da zapratim, nemam kud :))

    Ako voliš girly fotografiju, svrati Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga puno na lepom komplimentu. Dobrodošla u ime mog bloga! Uzvraćam, svakako!

      Избриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...