среда, 18. фебруар 2015.

Mysterious Girl


Zdravo dragi ljudi! Želim svima lepu i uspešnu nedelju. Moram priznati da sam se u ovom postu smrzla, iako izgleda da je toplo napolju, ali nije. Ovu suknju sam jednom prilikom nosila u mom letnjem postu OVDE Moja suknja je totalno razbila odevnu kombinaciju, i učinila je moj post zanimljivim. 
PS  Ako budete iskreni prema sebi, znaćete kojim putem treba da krenete!











                                     I wore: Jacket-Mango,
                                                 Skirt-Zara,
                                                 Sweater-Bershka.
                                                 Magazin-Elle.

6 коментара:

  1. Secam se tog letnjeg posta, i sada si je odlicno iskombinovala :-)
    Rolka je divna <3 :-**

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelijepa je suknjica i super ide uz ovu rolku! :)

    Beehive by B
    XOXO

    ОдговориИзбриши
  3. Bar je vredelo smrzavanje jer je kombinacija super! :) Negde između zime i proleća :) Elle mu daje posebnu draž ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joooj draga vala znaš, baš sam se smrzla! Drago mi je mnogo zbog toga, i u to ime ti se puno zahvaljujem! kiss

      Избриши

My Mona Bag

Dobrodošlo proleće u moj Beograd. Poželela sam da sa vama podelim moju novu elegantnu Mona torbicu sa ukrasnim nitnama na kapku. Zaljubi...